Já jim to neberu, ať si to zkouší

Jen jsem napsal svůj názor. A nevim proč sem pleteš clixboom
Jako sorry, ale
cena v aukci za referraly se pohybovala mezi 0,4 USD - 0,6 USD za referrala.
Normální cena je 0,2 USD!Dál, aby sis vůbec koupil tyhle referraly, musíš si pamatovat čas konce aukce. Pak musíš zadat takovou částku v dolarech, která je vyšší než jakýkoli předchozí bid před tebou a zároveň musí být dost vysoká na to,
aby tě už nikdo nepřebil až do konce aukce. Jinak si referraly nekoupíš, protože je koupí někdo jiný, kdo dal vyšší částku nebo přebil tvůj bid před koncem aukce...
Čili takový menší návod, jak získat referraly:1) čumět poslední minutu do refreshované stránky s aukcí referralů.
Vyberte si aukci s nejnižším bidem. Běžná cena za 5 referralů je 1 dolar, za 10 referralů jsou to 2 dolary, za 20 referralů 4 dolary a tak dále. Tady budou ceny vyšší, tak se snažte vybrat aukci, kde je cena co nejblíže těmto hodnotám.
2) Protože většina normálních uživatelů přihazuje čudlíkem za 0,01, tak
musíš přihodit několikanásobně víc, aby sis pojistil výhru referralů v aukci. Čím víc přihodíš, tím větší šance že tvůj bid bude nejvyšší. A nejvyšší bid bere referraly, ostatní utřou nos.
3) Refreshuj stránku do posledních vteřin. Jakmile se aukce dostane na poslední 3 sekundy, přihoď zvolenou částku a doufej, že jsi nejvyšší.
Kdo má pomalé připojení, tuhle taktiku dělat nemůže, a přeju mu hodně štěstí s pořízením referralů za trochu normální cenu

-----
Pár zajímavostí:
Trocha matematiky na konec:
Řekněme že budu lucker a nakoupím na reffbuxu referraly za cenu 0,3 USD/kus (podle toho co jsem viděl v aukci, nepravděpodobné). Je to klasika na 30 dní, takže 0,3 / 30 = 0,01 cena za den.
Aby se referral za 0,3 USD zaplatil, musí vydělat aspoň 0,01 USD každý den.Dle ToS "
5.4 Each day your referrals will have a maximum of 4 advertisements visualized by default. This limit can be doubled by joining our doubling list.".
Takže referral dostane vždycky maximálně 4 kliknutí. Když si zaplatíš doubling, tak dostane maximálně 8, ale nikdo ti nezaručí, že jich opravdu pokliká 8! Spíš počítej tak 2 kliknutí u většiny - známe neobux a probux

Ale řekněme, že náš příkladný referral bude klikat každý den na 4 reklamy.
Dle tvého postu jsou reklamy za 0,01, 0,001 a 0,002. Dejme tomu, že referral klikne každý den na 4 reklamy za 0,01 (vysoce nepravděpodobné). To máme 0,04, základní člen dostane 40%, to je 0,016 USD. Takže tento fiktivní referral ti vydělá krásných 0,006 USD čistého. Když budeš mít 500 takových referralů, tvůj denní zisk bude 500 * 0,006 = 3 dolary za den.
Teď trochu reálnější příklad.
- Referraly nakoupíš za 0,45 USD. 0,45/30=
0,015 cena za den.
- Referralové budou klikat průměrně na 3 reklamy denně.
- Referralové budou klikat na reklamy za 0,001 USD ... 3*0,001 = 0,003, a z toho 40% .. 0,003*0,4 =
0,0012 USD výdělek za den0,015 cena za den -
0,0012 USD výdělek za den =
0,0138 USD ztrátaTakže jediný profit který odtud zpočátku dostaneš, je z direct referralů a za svoje kliknutí. A jakmile si koupíš jediného rented referrala nebo se zaregistruje jediný direct referral, dostáváš pouze 10% z vlastních kliknutí!
PS: V jejich prospěch mluví pouze nízká prodlužovací cena (viz tabulka úplně dole). Vychází na 0,006 za 30 dní. Běžně se prodlužuje za stejnou cenu jako je nákup referralů.Budu moc rád, když mi za měsíc ukážeš referral statistiku, moc rád ti udělám nový výpočet pro tvoji referral statistiku. Stačí k tomu dvě věci 1) průměr kliků tvých referralů a 2) jejich pořizovací/prodlužovací cena. Ale z toho co tady vidím, si tady vyděláš velký kulový.