Clicky

Denně toto forum navštíví 2000-4000 lidí. Průměrná doba strávená jedním návštěvníkem na fóru činí kolem 10 minut. Jeden návštěvník si v průměru prohlídne 3 témata, ve kterých si průměrně přečte 2 stránky s příspěvky.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

wiana82
Autor tematu
Poděkování: 0 | 0
PAYOUT CASH:  0,00
Hodnocení: 0

Dá se na klikacce vydělat jen s pronajatymi referaly?

úte 21. kvě 2013 21:16:46

Ahoj všichni, zajímalo by me, jestli je tu nekdo, komu se daří vydělávat jen s pronajatymi referaly?....a jaká klikacka je na to nejvhodnější?

wiana82
Autor tematu

Re: Dá se na klikacce vydělat jen s pronajatymi referaly?

stř 22. kvě 2013 11:46:05

Ahoj,

na klikáčkách se právě vydělává nejvíce díky přímím a pronajatým klikačům. Jak píše Mac když budeš klikat sama vyděláš si maximálně na ten chleba :)

Ano, to já vím!! nejsem úplný nováček, jen otázka zněla, zda to jde jen s pronajatými, jestli to tak někdo třeba dělá a která klikačka se mu nejlépe osvědčila...

"Nejvhodnější" je klikačky ignorovat a věnovat se něčemu pořádnému. Klikáním ztrácíš čas, který můžeš věnovat určetě příjemnějším věcem a navíc tvůj výdělek se bude pohybovat v hodně "VELKÝCH" drobných.

Když budeš měsíc poctivě klikat, tak si možná koupíš jeden bochánek chleba - budeš-li mít štěstí a v Tescu budou mít zrovna akci. :lol:

Já tedy myslím, že většina lidí, co kliká na reklamy samozřejmě pracuje a tohle ti fakt nezabere celý den...já jsem třeba na rodičovský a tímhle si zpestřuju chvíle, kdy mi malej spí...takže nějaký moralizování si nech do jiné diskuze, prosím...

mrakoplash

stř 22. kvě 2013 12:35:59

Mě teda rented refové na ProBuxu klikají excelentně. Denně zhruba $4 čistý příjem se 700 refy. To je 2400,- Kč /měsíc, jednoduchými počty lze zjistit, když bych koupil 4500 refů, tak bych měl vydělávat 15000 Kč/ měsíc. To už bych přestal chodit do práce a jen se válel doma. :lol: Zatím mám ale strach, abych o tu investici nepřišel, tak to budu navyšovat postupně až ze zisků.